Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Richtlijn vanuit de leverancier
Beoordeling & vergoeding
Elke klacht is anders en wordt ook individueel beoordeeld.
Onderstaande regels worden o.a. meegenomen in de beoordeling:
-Ongedragen (nieuw) = 100% vergoeding
-Tot 2 maanden na levering = 75% vergoeding
-Tot 4 maanden na levering = 50% vergoeding
-Tot 6 maanden na levering = 25% vergoeding
-Vanaf 6 maanden na levering = 0% vergoeding
Vergoeding zal plaats vinden op het moment dat het product in ons bezit is, en/of door ons of onze leverancier beoordeeld is.
Buiten garantie :
Defecten die niet onder de garantie vallen:
- Normale slijtage van zolen en hakken.
- Kale neuzen door normale slijtage van buitenaf.
- Gebreken ontstaan door verkeerd of intensief gebruik.
- Het afgeven of verkleuren van de werkschoenen.
- Gebreken ontstaan door externe invloeden, bijvoorbeeld wrijving, scherpe voorwerpen of (organische) chemicaliën.
- Beschadigingen aan de hiel.
- Het pillen van de binnen voering.
- Lichamelijke ongemakken als zweten of blaren